(آخرین بروز رسانی در تاریخ ۹۶/۰۸/۰۷)

clay

بخش خمیر گیری دور قالب و یا به عبارتی دورگیری و تعیین خط جدایش و موقعیت کفه از مهمترین قسمت ها و نیز حساس ترین شرایط ساخت قالب است و لذا لازم است تا فرمولاسیون این ماده را بدانید تا در صورتی که اقدام به ساخت قالب یک قطعه بزرگ نمودید، توجیه اقتصادی داشته باشد.

در این آموزش که بسیار ساده بیان شده، شما با مواد اولیه و نسبت ترکیب آن ها آشنا خواهید شد و پس از آن میتوانید برای خودتان و به طور مستقل و خودکفا خمیر قالب گیری یا خمیر مجسمه سازی تولید کنید و نیازتان را برطرف کنید و در قیمت تمام شده محصولتان صرفه جویی کرده باشید.

.

در صورتی که به نکته مبهمی برخورد کردید می توانید در پایین همین صفحه از قسمت نظرات با بنده تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما باشم.
.
در مواقع ضروری نیز می توانید از طریق تلفن با بنده تماس بگیرید.
۰۹۳۵۳۳۸۸۱۰۷
امیر یوسف زاده
.

راهنمای خرید: پس از کلیک بر روی دکمه خرید، در پنجره باز شده اطلاعات درخواستی را ثبت کنید و مجددا دکمه خرید را بزنید تا ادامه کار انجام شود .

(اطلاعات درخواستی برای خرید عبارتند از: نام و نام خانوادگی جهت شناسایی شما در سیستم، شماره تماس جهت دسترسی سریع به شما در مواقع ضروری و ایمیل جهت ارسال فایل خریداری شده. اطمینان کامل به شما داده میشود که ایمیل و شماره تماس شما به صورت محرمانه نزد سایت بالکن خواهد بود و هیچگونه استفاده تبلیغاتی نخواهند داشت)

(پس از تراکنش بانکی موفق، لینک دانلود، نمایش داده میشود و همچنین به ایمیلتان نیز ارسال می شود.)

همچنین علاقه مندانی که امکان خرید آنلاین این فایل آموزشی را ندارند، میتوانند مبلغ را به شماره کارت زیر واریز کنند و از طریق واتس اپ به بنده اطلاع دهند تا فایل را به وسیله موبایل و برنامه واتس اپ و یا ایمیل دریافت کنند.

شماره کارت بانک صادرات به نام امیر یوسف زاده

۶۰۳۷۶۹۷۴۶۳۴۷۲۷۳۵

با سپاس از همراهی شما

قیمت: ۵۰۰۰تومان

Offer
بسته ویژه قالبگیری – شماره یک
قالب گیری یک تکه با سیلیکون به زبان ساده
قالب گیری دو تکه با سیلیکون به زبان ساده
آنچه از رزین پلی استر باید بدانیم
ساخت قالب سیلیکونی برای تولید محصولات فایبرگلاس
 [purchase_link id=”1568″ style=”button” color=”blue” text=”خرید” direct=”true”]

[bws_google_captcha]