(آخرین بروز رسانی در تاریخ ۹۹/۰۳/۳۰)

 003

در این فایل آموزشی که سعی شده به ساده­ ترین شکل ممکن بیان شود تا برای همگان قابل درک و یادگیری باشد، شما با اصول اولیه قالب گیری با سیلیکون و مراحل مختلف آن آشنا می شوید. شما می آموزید که به چه موادی نیاز است تا بتوانید قالب گیری انجام دهید. با ابزارهای احتمالی که به آن نیاز دارید آشنا می شوید. یاد میگیرید که سیلیکون چیست و چگونه از آن استفاده کنید و با طریقه صحیح قالب گیری و نحوه و میزان ترکیب کردن مواد نیز آشنا می شوید. در این فایل آموزشی که به صورت PDF است، از تصاویر مناسب و مرتبط هم استفاده شده تا یاد گیری بهتر و سریعتر انجام شود و شما با کمترین مشکلات و ابهاماتی روبرو شوید.

همچنین می آموزید که پس از قالب گیری از چه موادی و با چه میزانی برای تولید محصول استفاده کنید. برای قالب گیری با سیلیکون و تولید محصول چه نکات ایمنی ای را رعایت کنید تا نه خودتان آسیب ببینید نه محصولتان.

نکته: از این روش قالب سازی برای شمع سازی نیز استفاده می شود و علاقه مندانی که در این شاخه فعالیت دارند نیز می توانند از این آموزش استفاده کنند و قالب های دلخواه خودشان را بسازند و شمع های متنوع و زیبایی را تولید کنند.

مهمترین بخش این آموزش مربوط به پشتیبانی آن است، به این معنی که پس از تهیه فایل آموزش قالب گیری با سیلیکون، ارتباط شما با این سایت قطع نخواهد شد و هر گونه ابهامی که در هر بخشی از کار برایتان پیش آمد می­توانید در قسمت نظرات آن را مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به آن پاسخ داده شود و سایر بازدیدکنندگان هم از آن استفاده کنند و در صورتی هم که نیاز ضروری به پاسخ داشه باشید نیز می توانید از طریق تماس تلفنی مشکل خود را برطرف کنید.

شما پس از دریافت و مطالعه دقیق این فایل آموزشی و رعایت نکاتی که در آن اشاره شده، خواهید توانست تا یک قالب یک تکه تهیه کنید و بسیاری از محصولاتی که با قالب یک تکه تولید می شوند (تصاویر زیر) را با کمترین امکانات و کمترین هزینه و بدون نیاز به هیچ دستگاهی تولید کنید و همچنین با توجه به نوپا بودن صنعت کامپوزیت در ایران و کم بودن اطلاعات در مورد آن و همچنین مشکلات فراوان در مسیر یادگیری برای افرادی که هیچ گونه اطلاعاتی در این زمینه نداشته اند و تازه میخواهند شروع به کار کنند و بنده هم از این امر مستثنی نبوده ام، تصمیم گرفته شد تا با کمترین هزینه ممکن این اطلاعات که به راستی بسیار سخت به دست می آیند، در اختیار دوست داران و علاقه مندان به صنعت کامپوزیت و قالب گیری سیلیکونی قرار گیرد تا با توجه به گستردگی این صنعت در تمام امور زندگی، بتوانند آینده شغلی مناسب برای خود دست و پا کنند و پیشرفت های چشمگیری برای خود و کشور داشته باشند.

ML1 09a-min-min ML1 07-min-min ML1 06a-min-min
ML1 03a-min-min ML1 02-min-min ML1 08a-min-min
ML1 01-min-min ML1 05a-min-min ML1 04-min-min

 

در صورتی که به نکته مبهمی برخورد کردید می توانید در پایین همین صفحه از قسمت نظرات با بنده تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما باشم.

در مواقع ضروری نیز می توانید از طریق تلفن با بنده تماس بگیرید.

۰۹۳۵۳۳۸۸۱۰۷

امیر یوسف زاده

راهنمای خرید: پس از کلیک بر روی دکمه خرید، در پنجره باز شده اطلاعات درخواستی را ثبت کنید و مجددا دکمه خرید را بزنید تا ادامه کار انجام شود .

(اطلاعات درخواستی برای خرید عبارتند از: نام و نام خانوادگی جهت شناسایی شما در سیستم، شماره تماس جهت دسترسی سریع به شما در مواقع ضروری و ایمیل جهت ارسال فایل خریداری شده. اطمینان کامل به شما داده میشود که ایمیل و شماره تماس شما به صورت محرمانه نزد سایت بالکن خواهد بود و هیچگونه استفاده تبلیغاتی نخواهند داشت)

(پس از تراکنش بانکی موفق، لینک دانلود، نمایش داده میشود و همچنین به ایمیلتان نیز ارسال می شود.)

همچنین علاقه مندانی که امکان خرید آنلاین این فایل آموزشی را ندارند، میتوانند مبلغ را به شماره کارت زیر واریز کنند و از طریق واتس اپ به بنده اطلاع دهند تا فایل را به وسیله موبایل و برنامه واتس اپ و یا ایمیل دریافت کنند.

شماره کارت بانک صادرات به نام امیر یوسف زاده

۶۰۳۷۶۹۷۴۶۳۴۷۲۷۳۵

با سپاس از همراهی شما

قیمت: ۸۰۰۰۰ تومان

 

 

Offerبسته ویژه قالبگیری – شماره یک

قالب گیری دو تکه با سیلیکون به زبان ساده

ساخت قالب سیلیکونی برای برگ و گلبرگ

طرز تهیه خمیر قالب گیری و مجسمه سازی 

آنچه از رزین پلی استر باید بدانیم

ساخت قالب سیلیکونی برای تولید محصولات فایبرگلاس

 

 
[bws_google_captcha]